Friday, November 6, 2009

rumah idaman part 2

depan umh posh
master bedroom


hall




ari ni aku balik kampung soooooo aku boleh la buke blog..kcian kan..ari ni aku nak tunjuk gmbo yang umah kita orang....yang sebenarnya bby aku yang byk berjasa kat cini...target mesti ade kan utk masa depan..... haaa camne pendapat rakan ku sekalian???? umh ni agak mahal..bukan nak kate bangga beli umah mahal.. tapi sekarang dah takde umh yamg murahhhhh huhuhuhuh. so kepada kalian semua cepat lah merancang utk memiliki umh..pada pendapat aku dalam masa 2 tahun lagi herga umh takde yanh bawah dari rm250k. flat pun dah rm1xxk........k\doa kan lah kami akn berjaya dlm idup.

1 comment:

  1. hmmmm berjasa macam mane tu ye abg??? tak sabar nak dapat kunci nih.,,,tak sabar nak hidup bahagia ngan abg dalam umah nih

    ReplyDelete