Saturday, November 7, 2009

g jalan jalan

jam kul 12 tgah malam ni...aku baru balik dari kuantan..saje je jalan..bukan niat nak g sana sebenarnya...sebenarnya aku nak bw mak aku g jalan umah akak aku kat maran..ape yang menarik ari adalah aku makan lebih pada 2x..heheheh dalam pjalan td singgah la temerloh coz aku nak amek agrment umah kawan bby aku ni..name die pun bb jgk..pas tu g la makan jam 230pm..setelah makn kami pun bergerak la ke maran..nak jd cite ni kebetulan jiran akak aku tu kenduri..sampai je dalm kul 4 kami makan lagi...heheheh byk nye..ni betul2 boleh jd gemuk cam bby aku cite dalam blog die....
tak menarik pun sebenarnya saje je nak kongsi.. lagi pun bby aku blh bc blog ni kan.. die ngah kuar tu..g jalan jgk.die kate nak tgk wayang ngan kawan2 die...takpe janji die hepyyy...pas dari maran tu aku terus g kuantan..saje nak tgk pantai sebenarnya...mmg cantikkkkk..untuk semua orang mai la datang ke negeri lahirku ini...ke teluk cempedak...aku name je lahir kat pahang...tapi tak tau pun jalan ke sana..heheheheh.. lepak la kat pantai sampai malam..pastu g makan..pastu balik...the end la cite ni.........nanti aku belajo lagi cam ne nak tulis yeee.....

1 comment:

  1. mmg la b hepy dapat kuar jalan2 tapi kalau ngan abg lagi b hepy

    ReplyDelete