Wednesday, December 23, 2009

24hb Dis

hari ni 24hb..tinggal lagi dua ari sebelum pertunangan aku..hepy...sekarang hubungan aku dah sampai 2nd step..lame nak tunggu sampai ke tahap ni...susah beb...aku nak berkgsi story ngan kawan..tu pun kalau ade masa nak baca la..sesetengah orang kate ape la cite pasal hal peribadi dalam ni...tapi aku rasa tak betul tu..tempat ni tuk bercerita... persiapan kene wat ari ni..cbuk bby aku la coz die kene wat semua sebelah die...heheh biar die belajar menage majlis camne..manje sgt sampat bwa jalan taknak tgk jalan lagsg...hehehe. aku tolong setakat yang mampu je...sebelah aku tak hal sgt coz lelaki kan senang je lagi pun sebelah aku semua dah ade pengelaman coz aku yang last nak kawin ni....seperti orang lain terasa berdebar jugak bukan pasal tunang ni tapi pasal kehiduoan seleppas kawin...camne la ye...yang sedihnya pas kawin mesti kau duduk sorang dulu sementara bby aku tukar sini...sunyi la nanti kan...heheheh. ok la aku ade keje skit ni...nanti sambung k

1 comment:

  1. amboi2...nak bagi b manage sorg..belajar la konon...ewah2..b ni lagi hebat pada abg tau..macam2 event besar dah b manage..abg tak nak duk sorng abg ikut la b k

    ReplyDelete